kallt kallt

usch vad kallt det är här inne. men idag har jag varit och klippt mig. jag fick lov att ta 50 enkronor ur våran sparburk för mitt kort är spärrat och banken var stängd. men det gick ju bra.

och jag säger att jag är duktigast i världen.
inte en enda godisbit på SEX DAGAR! hujedamig. endast två småskedar glass på emils födelsedag.
heja jessica!!
men att, nu är det helg. och tårta ska jag äta och godis ska jag äta och sprit ska jag dricka.

och idag ska vi till avesta. jag tror att vi har fått våra nya bankomatkort. allafall två tjocka kuvert. får se, skulle vara passande.

nu ska jag öppna våran post. eller min post. sen ska jag fixa.
imorn är det party. wiiii

Kommentarer
Postat av: carro

vi är små partmyror!

Postat av: Andreas Borgh

Alltid lika intressant att läsa din blog!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback