maraboudaim

kul att jag hittade ett barr i min maraboudaim igår? här ska ni få se..

barr

dessutom stoppade jag det i min mun. eftersom jag trodde det var en sträng med choklad, haha. det smakade inte choklad.

och imorn är det helg? kanske har veckan gått så fort för att jag ätit godis både i tisdags och igår? jag har inte lidit mig igenom dagarna liksom. haha popcorn har jag ätit också. lite ångest får jag men det skiter jag i för idag ska jag göra en kladdkaka.

det var synd att carro glömde ge mig inflyttningspresent, för jag kommer hela tiden på nya spännande saker som hon kunde ha fått. stackarn

hahaha

dessutom har jag uträttat ett ärende idag. vuxet värre. jag är inte vuxen någonstans
så nu har jag en ny snygg internetdosa. liten, orange och rund. detni

jag borde laga lite mat nu
fast jag har noll % lust.

jag ska göra syntest idag också.. och följa min bror till frisören. kanske. om jag orkar. och om han vill ha med mig.

nu ska jag slänga iväg ett sms på 3 bokstäver

Kommentarer
Postat av: julle

kladdkaka är väl ändå det bästaste? :)

2007-02-01 @ 15:26:52
Postat av: carro

aja HAHAHA


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback