may gods love be with you

jag har fruktansvärt ONT i fötterna.  men jag fick ju värsta hamburgaren också. en stor. fast jag beställde en liten. men eftersom jag råkade börja äta från någonanannans tallrik så fick jag den tydligen, tack sa jag
garanterat risbrogrillen efter krogen. på ip får man ju knappt någon mat alls. på en liten papperstallrik dessutom. men världen har stött på värre problem.. som detta: bara för att jag dansade röven av mig så gled min fickplunta med alla mina viktiga kort. leg och bankkort och så, den gled UR MIN FICKA!! och varför lämnade den som hittade på den inte in den i baren? jag ska strypa fagersta

HURSOMHELST allt var inte kasst igår. mysmiddag och vin hos madde. äntligen fick jag återse mina skrotkatter. synd att gossip lämnat oss men hon har det bättre i himlen..hilda och smultron är ju kvar!
 
Hilda och Smultron, jävla sötskitar
maddes katter

Min snygging och jag snygging
jag och madälän

vi åt allafall lax, potatis och maddes hemlagade smarriga sås. och så drack vi vin vin vin med hallon
sen spelade madde gitarr för mig och jag pussades mest med katterna
sen åkte vi till green man och fick rabatt på drinkarna och blev bjudna och så
sen intog vi dansgolvet.
och sen gick vi väl och smällde i oss maten och sen svaja vi hem oss till madde och hävde av oss sminket men längtan efter min man blev för stor så jag tog en taxi till skogsvägen och kröp ner där.. men nu är han på jobbet och jag är ensam med min huvudvärk och kladdkaka. och ragge förstås.

jag kan bli mattare på sånthär. kan inte allt bara gå vägen som man säger?
men.. vem minns denhär katastrofen om 100 år?


Kommentarer
Postat av: carro

SÖTKATTER! gud. haha

Postat av: julle

vilka fluff! :)

2007-02-03 @ 14:52:16

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback