välkommen ljuvliga måndag

vi har haft en bra helg.

fredag: vi åkte med mattias till västerås och var barnvakt åt emma och fredrik. vi åt tacos, byggde lego och kollade på bella och theo. åt chips och jordnötsringar och sen läste vi massa sagor. sen sov vi.

lördag: var på stan en kortkort sväng och köpte två snygga klädesplagg. sen åkte vi hem. sen kom säris förbi ett slag och hämtade sin mammas kära tårtfat. sen hade jag ont i mitt bröst ännu mer. mamma tvingade mig att ringa sjukvårdsupplysningen. sen vart jag skyfflad till sjukhuset. och när jag satt på soffan och väntade kom det en tant med diabetes i en bil och hon hade kramper och sånasaker. och det var läskigt. så hon fick gå före mig. gå.. eller åka. men sen var det min tur och då fick jag klä av mig mina kläder (det var ju det jag inte ville?) och göra EKG test. så nu har jag runda snygga blåmärken på armarna och bröstet. och virus i min hals. alltså, ingen träning på ett tag. BARA FÖR ATT JAG TRÄNADE NÄR JAG VAR FÖRKYLD!! det ska jag aldrig mer göra. sen beställde vi kinamat som inte var lika god som den brukar. kanske för att friterade räkor inte blir lika krispiga om man lägger dom i sås? smart. nåja. jag blev mätt på räkchips om inte annat. sen kollade vi på melodifestivalen (heja nanne) och sådär. sen sov vi lite.

söndag: vi åkte till pappa på haga! först åkte vi skridskor och vi spelade tillochmed match, man kan säga att jag och pappa vann mot emil och henke. fast jag mest stog still vid mål. jag blev så trött och fick lite ont men jag gjorde skitsnygga mål, weho!! sen gick vi ut med atos. sen lagade pappa smarrig spagetti och köttfärssås som vi åt. sen åkte vi till kiosken och pappa bjöd på godis sen poppade vi popcorn, åt glass och kollade på italian job, den var bra. sen åkte vi hem och sov.

och idag är det måndag och henke kommer snart hem från jobbet.


Kommentarer
Postat av: carro

ååh haga, det var väl en miljon år sen man var där? eller tjaaa jag var ju där sist jag var i byn haha dock satt jag bara i en bil hihi

Postat av: sara

jag o adam pratade med atos i söndags. Han var glad i hågen och skällde HÖGT och TYDLIGT. Alma s k r e d förbi med svansen i vädret och Midas som var mest besatt i henne sket i Atos.
Men han var rund och söt.

2007-02-19 @ 18:30:24
Postat av: jessica

oj. söndags. då var jag inne i huse på haga

2007-02-19 @ 22:17:59
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback