2oo7

Nyårsafton: först åt jag och min henke hummer och drack champagne. sen åt vi jordgubbar och drack ännu mer champagne. sen kom carro emma och carro hit. sen gick vi till julia och tom. vi fick kräftsallad och bröd och så. jättesmarri. sen fick vi chokladpudding och grädde. sen drack vi goda drinkar och spelade spel och hade trevligt..

Jag och Carro i köket
135086-49

Henke och Jag
135086-50

Julle, Tom och Emil
135086-53

Carro och William
135086-54

Sötis
135086-51

Jag är glad
135086-52

och sen skulle väl någon förstöra och spy och ha sig. men nu är det ju bra allafall..
men dom allra flesta svajade iväg till fotbollsplanen och så skulle vi smälla raketerna.
synd att dom inte var så duktiga. jag fick panik och gick hem. haha
och jag har ingen aning om när klockan blev tolv. men allafall.. jag fick fira in det nya året med min bästa man och mina bästa kvigor!
TACK JULLE OCH TOMPA FÖR EN FIN FEST!

igår hade vi också mys. jag lagade trerätters middag och sen kom emil, jesper och cecilia hit och åt upp allting. först fick dom en smarrig drink också!
sen åt vi:
smördegskrustader med räkstuvning
honungsmarinerade kycklingspett, klyftpotatis, avokadosallad och beasås
knäckflarn med glass och vaniljvodkamarinerade jordgubbar
och det var smaskens!

och nu är mina grannar igång och bråkar igen. herreguuud
"jag ska slå in dörren för dig. äckliga kärring. jävla padda!"
"ligger du och pippar med din ungkuk?"
"jag ringer poliiiisen!!"
vore ju synd om man kunde få lite lugn och ro. men nej..

jag ska allafall på bio snart. med emilbror. vi ska se på Bortspolad.
det blir nog kul. och vi ska äta massor med popcorn.
och sen ska jag på bodyjam!

men nu ska jag diska lite och sen går jag.

Kommentarer
Postat av: carro

treeevli! jag hänger minsann på om jag har en bil, vilket dock är tveksamt. fast det beror på vilken tid det ska börja!

Postat av: Hanna

haha..roliga grannar =)

2007-01-14 @ 23:09:29

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback