hello

i wish a little bit taller.

idag är en bättre dag än igår. skönt
jag har nyss pratat i telefon bra länge. två gånger
med mamma och med carro
två av mina bästismänniskor.

sen så äter jag bixit mellanmålskex. för nu är all frukt slut. men jag ska köpa ny idag.
smarriga gröna äpplen och grape och kanske vindruvor..
sen så är det gärna min tvdag idag också. äntligen. men det är säsongsavslutning på ugly betty idag. bu för det.

jag är sugen på marabou daim.
och idag ska vi äta kinamat.

kul minne jag har. nästa gång ska jag ha en dold filmkamera i pannan.

jag ser framemot att hälsa på carro i hennes nya hem snart. jag vet vad hon ska få i inflyttningspresent.. eller, vad fick jag av dig? inget? då får du inget av mig heller. HAHA

Kommentarer
Postat av: carro

Haha varför har du inte fått nått av mig? Jag som brukar vara bra på det dära med inflyttningspresenter :)

Postat av: jessica

ja det kan man ju fan fråga sig

2007-01-30 @ 16:08:07

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback