jag har stora planer

japp. jag ska börja med att gå upp tidigare.
promenader har jag redan tagit tag i. och jag är så jävla duktig som har gått varje dag. utom en dag. men då aktiverade jag min kropp här hemma. och blev svettig och fick träningsvärk. så det räknas likaväl det också.
och smågodis har jag slutat att vara så besatt i. jag tycker inte det är lika gott längre. fast polly slutar aldrig att smaka smaskens. men jag ska satsa på mörk choklad. ibland allafall. och EN sockerdag i veckan. HÖGST! men det är jobbigt. fast inte lika jobbigt som förut. då skakade jag. idag har jag inte ätit socker. förutom att jag drack kaffe med chokladmjölk. fast bara två små slurkar, sen drack jag vatten. och ingen bulle tog jag. inte mamma heller.

det var tre av mina planer. jag tror att jag är duktig nog att klara av dom! heja jessica

och min baby är duktigast av alla på truckutbildningen. inte helt otippat. han är så jävla smart. hoppas våra barn ärver hans kunnighet. det är så jobbigt att vara kass på matte och annat som världen värdesätter högt.

i helgen ska vi äta god mat igen. kycklingspett vill jag ha. och smarrig avokadosallad.

tack pappa <3

Kommentarer
Postat av: mickis

så jävla svårt de där.. jag och anton har försökt 1000ggr.. godis en dag i veckan.. men så svårt det är.. uch :)

2007-01-18 @ 14:39:10

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback