patiensduellernas paradis

jamen jag har ju inget annat att göra? pappa som skulle spela patienseduell med mig men nu är han putsväck?! åh

och min baby sover. min älskling. min babybaby. min. min! MIN!
135086-72

min snygging. helt enkelt. eller helt enkelt är det inte. men han är min det är allt ni behöver bekymra er om

och snart är det tid för fest. med allihopa. det var längesen.
och borgatraditionen. som inte blir borga i år. men ändå en stuga i nånstans.

och nu hittade jag fler sånadär frågor. tror jag satsar på det..
men det var skitmånga..gör så många jag orkar då..

lets go!

Vilken svordom använder du mest?
fan? skit?

Äger du en iPod? nej..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? det är inte min. det är henkes. som han fått av mig. och den står på o7.1o

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? nej det gör jag inte. jag får skavsår av flipflops

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? både och
Vilken var den senaste filmen du såg? en pytteliten bit av hulken

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag skulle köpa en bil, en ny kylochfrys, en bäddsoffa, nytt köksbord, en video, en ny dvd, en stor tv..det är mycket man vill ha..jag skulle köpa massa saker till min familj också..

Har någon någonsin kallat dig lat? otroligt många gånger. för att jag är det. LBB=LatBekvämBortskämd, hahaha

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? aldrig gjort. jag har pillerfobi.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? hm orkar inte gå och titta men det ligger en ticking bombs skiva där som inte är våran..james blunt..rhcp..

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? jag dricker inte mjölk ofta men vanlig såklart.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? hemligheter vet jag inte om det var. eller jo, kanske lite...?

När var senast någon stötte på dig? det kan jag inte ens minnas. på kryssningen kanske.

Vad åt du till middag? lasagne..eller det var lunch..några bitar pizza och ett äpple då..
Använder du huvtröjor? jag har en. röd. med en nalleastronaut på.
Kan du vissla? jag vill men jag kan inte så bra, men det hörs lite allafall...kan du vissa johanna är allafall en jättemysig film.
Har du någonsin deltagit i en demonstration? inte vad jag kan komma ihåg..

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? jag tycker inte om karuseller..dom är farliga.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ja det tror jag. låt dom hållas, haha

Äger du några bandT-shirts? nej. hade ju en med hanson på när jag var liten..

När flög du senast? när jag var 14 ungefär..

Läser du för skojs skull? ja, det gör jag..om det är en bra bok..

Pratar du några andra språk? engelska. och finska snart. ska bara kolla lite mer på finska kanalen.

Har du gråtit offentligt? ja

Har du en stationär dator eller en laptop? stationär.

Vilka gör du, önskningar eller planer? öhm..

Försöker du alltid lära dig nya saker? det kan jag inte säga.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? nejdu.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? han gör som han vill

Kan du kasta macka? längesen jag provade. men det kan jag antagligen. YEAH
Har du någonsin varit på Jamaica? nej.
Vad har du med dig in på bion? glasögon, min kropp och popcorn.
Vem var din favoritlärare? PETER! <3

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? jag dejtar inte

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? jag vet inte. jag tyckte inte om skolan.

Gillar du att flyga flygplan? jag är skiträdd. nuförtiden. jag började grina när jag såg ett flygplan på tv. huga!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? det finns inga MÅSTEN..

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? blev jag attraherad var han antagligen inte oattraktiv. fula ord förresten

När sov du senast på golvet? på en madrass eller? isåfall..förra helgen..tror jag..

Vilken är din favoritdrink? vanillia sky UTAN sourzäckel.
Gillar du din boendesituation? jag trivs i mitt hem. grannarna kunde vara bättre och sådär.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? det är något jag aldrig forskat i..

Äter du frukost dagligen? ja, efter min promenad

Är dina dagar fullbokade och stressiga? minst sagt NEJ

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ja. eller mest skrattade jag.

Vilken är din favoritfrukt? jordgubbar

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? öhm, ja. jag köper inte det med mest socker eller fett i om det kan undvikas..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? petig..nej..inte direkt..

Tror du på liv på andra planeter? jag vet inte..liv som i en liten bacill är ju möjligt..

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? vet inte..inte någon person..men jag blev arg på att nyköping inte vann!

Tror du att Gud är man eller kvinna? det vet bara gud

Vad var det senaste du åt?nutella..eller kladdkaka..mm..

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? hm..vet inte..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?vet inte det heller..tog väl det snyggaste helt enkelt.
Gillar du senap? ja det gör jag..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? allt blir bra. och sen har jag ett hemligt trix

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej. jag är en fegis.

Sover du på sida, mage eller rygg? på sidan somnar jag lättast..

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? ingen aning.

Har du någonsin köpt något från eBay? nej

Tycker du om att krama folk? ja. inte vemsomhelst. men folk jag tycker om älskar jag att krama på

Skulle du säga att du är trendig? inte det minsta.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera? jag vet inte..

Vilka kändisar har du blivit jämför med? calista flockhart, kiera..hm..vet inte..

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? kollar inte på sånt..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? beror på..om jag vill att någon ska ringa..annars är det skönt att slippa..

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? pojken som kallades det. kanske. vet inte.

Tycker du att du är attraktiv? ohja.

Vad är du allergisk mot? nickel..och lite överkänslig mot kiwi..

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? låt folk hålla på

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? jimmy

så. nu har jag skrivit en hel del va.. samtidigt som jag spöar pappa i patienseduell.. mwhahaha
hungrig börjar jag bli också.. men jag får hålla mig till frukost.. och imorn är det pump.. för ingen orkar väl boxas.. akta er för det.. man kan få bättre kondition.. apu

hmpf. jag slänger in några bilder på mig och mitt barr.

135086-71

135086-69

135086-70

135086-67

135086-68

135086-66


jag blir yr. och törstig. men hejdå för idag. eller igår..


Kommentarer
Postat av: isa

Jag ska sno frågorna av dig för jag tycker det är sååååååå roligt att svara på en massa dumma frågor :)
Det är också roligt att läsa :P

2007-01-15 @ 11:20:26
Postat av: carro

tjusiga bilder minsann :)

Postat av: carro igen

förresten! kolla på bilderna, varför är du alltid till höger o jag till vänster? hahahha

2007-01-15 @ 11:52:32
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: julle

Fina bilder men du kan gärna klippa bort mej.

2007-01-15 @ 20:46:22
Postat av: sawen

rara du!

2007-01-16 @ 19:08:16

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback