Bilder från igår.

Idag är en ny dag. Det är ju tur det. Nu ska vi se på bilder från igår.

image401 image402
image403 image404
image405 image406
image408
Sune pratar med mig preciis när jag tar kort.
Men det är lugnt.

Jag vet. Visst syns det hur kul vi hade det. Inte ett enda kort på mig när jag ägde pilkastningen, eller på Sune i skogsmullestövlar eller Mami i sitt nya linne eller på Tom med whiskeyflaskan i högsta hugg.

Skitsamma. Hemma bäst borta sämst. Alltid.

Snart pizza. Och kanske godis. Om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Kusin Emma :)

Tycker du fan käkar pizza eller godis varje dag? :P

Postat av: jessica

varje dag? godis? ursäkta mig emma men om du håller dig liiite uppdaterad kunde du ha vetat att IDAG är första dagen på FYRA dagar. suck on THAT! :)

2007-07-01 @ 16:54:31
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

okeeej jag äter ofta, men ändå ser jag ut som supermodellen själv. amazing!

2007-07-01 @ 16:57:03
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback