Dagens avslut.

DAG FYRA avklarad.

Imorgon är sista dagen jag skrubbar fotavskrap från väggar, vräker mig ner på toagolvet för att plaskar runt i andras kiss och sista dagen jag plockar snus ifrån alla håll och kanter. Även snor, spott och tuggummin finnes inuti. Vilken skattgömma! Av någon finurlig jävel som ville vara lite rolig.

Jag tycker faktiskt inte det är roligt.

Imorgon kommer min kusinunge hit. Och på lördag är det bröllop <3

Sovisdags.


image438






BTW: TACK för alla kommentarer! Värst vad ni sprutar idag. I LIKE IT :)

Kommentarer
Postat av: Esereht

de e faktiskt lite bajs att det ska va så dytr me löshår. jagfunderar på o klippa av mej mitt så då kan du ju få mitt avklippta annars. ^^ haha.

Postat av: anna

mysig bild =)
jag gillar med regn då å då..men nu har det hållt på i flera veckor tycker jag..jag vill ha sol nu!
kram!

2007-07-05 @ 22:25:48
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Tessan

Yes, jag ska ut å resa! Kina i två månader, och sen thailand i en, den femte oktober drar vi, därav tremånadersdagen idag;)
Längtar bort från allt detta hemska regn, det slutar ju aldrig!
Fotavskrap från väggar...nej, jag vill nog inte veta haha

2007-07-05 @ 22:50:54
URL: http://misstessan.blogg.se
Postat av: Linn

Oj, jag har varit på husvagns semester ända sen jag var en liten filur och det är verkligen mysigt, men det är inte lika roligt att åka med sina föräldrar längre, speciellt eftersom mina 2 (äldre) systrar har flyttat hemmifrån..men jag har bara bra minnen från mina husvagnssemmestrar! <3

2007-07-05 @ 23:40:09
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback