Gratis godis

Malaco Juicy är faktiskt gott. Fyra bitar fick jag gratis med min tidning!
Tack sa jag.

Har nyss kommit hem typ. Och duschat sen måste jag ner på stan nu igen.
Och jag lär ju cykla för jag har skavsår. Jag som inte orkar cykla i alla uppförsbackar IGEN! Suck.

När jag stog i badrummet och petade örat med tops såg jag något svart som kröp på väggen. Givetvis en tvestjärt. En stor en. Jag slog till den med sprayen. Den ramlade ner på golvet, men den dog inte. Då bankade jag på den med sprayflaskan. Den dog inte. Sen sprutade jag Glade (den sprayen som tar bort bajslukt) på den. Cirka en liter. Den dog inte. Otippat. Men den krömp liksom och vred på sig på ett olustigt sätt.

Men då fick jag nog och spettade upp den på toaborsten!


Frid i vårat hus.

Kommentarer
Postat av: Linda

fick oxå några gratisbitar...goda är dom :) å lite lite lite nyttigare än vanligt godis :p

Postat av: Linda

håller me dej...köpte påsen me BARA svarta i hromdagen :)
angående gratisbiljetterna så fick för nån månad sen lite info/reklam från sj där man kunde skicka in ett kort för att få erbjudande o sånt...å då gjorde jag de. sen visade de sej att jag varit me i nån tvling å då vann jag lite biljetter :)

2007-07-03 @ 14:16:49
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback