Klas klättermus

Men jaaaa. Vecka TRETTIOETT menade jag givetvis. Dansa hela natten.

 
image498

 
image499

 
image497





Det var ganska så skönt att sova. Det behövdes. För idag ska jag göra något som jag inte gjort på myyyyyycket länge. Herregud. Även fast det satt fyra kacklande karlar på ballen så somnade jag så sött. Jag drömde tillochmed.


Nu är klockan fem alltså. Klickeliklockan.
Dom har bytt klocka på Malmen. Smart. En liten jävel som glänser och bländar. Dom tänkte kanske inte på att gamlingarnas syn inte är så jävla skarp längre. Menmen.. Bara JAG slipper höra nå gnäll om det. För det var då inte min idé.


Herrå!

Kommentarer
Postat av: jamilla

Nu blir jag rädd på riktigt... Bilderna samtidigt som du pratar om festen nästa helg? Herregud.. Det bådar inte gott.. Haha.
Btw, jag kanske borde fråga mama&papa om vi får festa hos dem?! =)

Postat av: jessica

jamilla: ja detdär är ju bara förnamnet på vårat party! haha. mja, alltså.. ja precis nästa helg vecka 31 alltså. har du fattat? jag är förvirrad och fattar inget och trodde att vecka 30 var nästa vecka..typ. men du är med nu eller? :) jaa fråga dom. vecka 31. nästa helg.

2007-07-24 @ 18:28:15
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback