KONKA

En kvart i solen är vad jag klarar av. Förstår inte hur vissa kan ligga och gnida sig i solen i flera timmar. Man självdör ju.


Jag kom på att jag inte behöver laga mat idag. Som att jag skulle ha gjort det någongång sen Henke åkte. Men ändå, för idag ska Sune baka pizza. Åh vad gott.


Nu har jag diskat och gjort rent spisen och torkat bordet.
Det är sjukt vad förslappad jag blir när karln i huset är borta.

Jag orkar inte ens torka mig efter jag varit på toa.


Mm, jag skojar.

Jag skulle skratta om Optimal Telecom kunde sluta ringa. Och det är bara Henke dom ska prata med. Men, i förrgår var han i Värmland. Och eftersom jag ljög och sa att han kommer hem om två veckor så att jag skulle slippa höra deras tjat, så tänkte jag spy när dom ringde IGÅR igen och frågade efter... Henke! Jahapp, josåatte han är i Värmland. FORTFARANDE! Och idag. RRRRRRRRRRRRRRRRRRRING!! Hej gissa vart vi ringer ifrån? Optimal Telecom? Åhfan.


Find a way to make that företag gå i konkurs.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback