KONTAKTANNONS

Dethär hittade jag hos Sofie

Hejsan! Mitt namn är Elisabeth Titinen. Jag bor i Borlänge och har nyss fyllt 43 år tror jag. Jag jobbar justnu på Seco och mina intressen är att plugga matte och städa. Jag har ett barn. Men henne vill jag inte gå in på. Mitt hår är ljusrosa, naturligt. Och ögonen är marinblå. Min pappa var sjöman förstår du, därav ögonen. Jag bara älskar att lyssna på jazz och min idol är Joseph Arthur.
Är jag den DU söker, skicka svar till "AcisseJ". Foto är ett plus.




Gör såhär:
S
om ditt förnamn sätter du ditt andra namn och som efternamn tar du din närmaste grannes.
Som hemstad/plats/ort tar du den du senast besökte (ej den du befinner dig i nu) och ålder tar du din pappas.
Ditt yrke är det som din mamma jobbar med och dina intressen är det du helt enkelt avskyr mest och det du inte tycker om.
Du har lika många barn som du har piercingar (örhäge räknas)
Din hårfärg är densamma som du har på tröjan/skjortan och din ögonfärg densamma som dina byxor/shorts etc.
Musiksmaken/genren är sådant du inte tål medans favoritartistern är den som sjöng låten du hörde senast.
Avsluta annonsen som ovan, använd ditt tilltals namn och skriv det bakifrån

Kommentarer
Postat av: Karin

ska fixa lite kaffe nu jag också...

Postat av: Mathilda

Kul ;)

2007-07-05 @ 12:31:03
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: sofie

haha BRAVO jess. Jag HATAR också matte :D

2007-07-06 @ 01:18:40

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback