KRAV

DU, du skulle baaara veta alltså.

Jag och Mami har städat på balkongen idag = Den glänser!
Ja, jag säger då det. Ibland kan man vara så kreativ så det är sjukt.

Sedan dammsög jag lägenheten. Dessutom rev Sune och Henke ut skåpet och kylskåpet. Så imorn är det ut med det gamla och in med det nya. På hög nivå.

Nya larver har Ragge fått. Dom är jävligt luriga domdär. Dom låg i en liten plastburk. Men på något vis lyckades dom putta upp locket och kravla sig ner på byrån för att krasha på golvet. NÄMEN HEJ sa jag! In med er. Sen har jag matat dom med bröd. Och vatten. Bröd och vatten. Som ett fängelse typ. Fast dom har det jävligt bra.


Förutom att dom ska bli uppätna.



Sune och Mami in love
image488

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback