Lets go get them

Oj jävlar det bara sprutar vindruvor


Hejdå sa jag till det lösa folket som drog till krogen.


Jag lär väl bädda denhär bäddsoffan såatt CJ med eventuellt kött kan få sig en god natts sömn. Såattsäga

Jag är väldigt schysst jag.


Ingen film. Varför ska man betala trettiosextusen i månaden om dom inte ens kan slänga på ett stycke film av bra kvalité? Typ. Nej nu gnäller jag för mycket igen. Men det är KÄNSLOR det också.


Jag har ont i huvet. Det är tacken det för att man håller sig i skinnet och tar det lite lugnt? Då får man liksom bakfyllehuvudvärk ändå. På köpet för att jag är så tråkig liksom. Thanks.


Imorgon ska ni få se bilder. YES

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha , fylle inölägg?

Postat av: jessica

Isa: haha exakt :)

2007-07-21 @ 19:26:51
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback