little bit of love

Det har inte varit en bra matdag för mig idag.

Man mår mycket bättre när man äter som man ska.. Men nu, nu är det chips här, dipp där, smågodis överallt och chokladen bara hänger. Flottiga pizzor runt hela munnen och muffins som standardmåltid. Not good.

Jag är så trött. Henke och jag såg på The Hours tidigare idag. Jag var dock för trött för att orka engagera min hjärna för att ens försöka förstå. Jag ska se den tills jag förstår. För den är säkert jättebra och jättedjup och har ett skitbra budskap. Men man måste tänka. And im not good at it. Right now. Jag vill helst se på meningslösa komedier som typ Offside. Den är så rolig.

Jag måste iallafall sova nu ungefär.

Henke och Emma sitter och tittar på film. Dom får väl mysa bäst dom vill.
Vaddå ska dom typ.. bli ihop nu eller?!

Jotack. Jag skojar. Lite humor såhär på kvällskvisten.

HEJHEJ FARMOR! Vad söt du är som läser min blogg! PUSS


image446  image447




Men nu är det bara Godnatt kvar.


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback