mad mad world

Jag har aggressionsproblem. Fan vad störigt. Jag ska ALDRIG mer dricka alkohol och jag ska ALDRIG mer gå till green man.

"Det vore bra om du gick framåt"
ÖÖHHH??? Ja för det är ju sån trängsel. Akta så ni inte hamnar på listan över
Top five krogs in Sweden
.

Jag får väl förfan vänta in min karl.

"Kan jag få min väska?"
"Det kostar tio"

Tio? Kronor? Korvar? Varför då? Är ni dumma? Det gör det aldrig annars, inte nog med att ni tar halva min lön, ni ska ha mina små slantar som jag ska ge till mannen med gitarren också.

Ni tänker fan bara på er själva.


image400
Det är tur man är snygg så slipper man tjura över det också.


Kommentarer
Postat av: sofie

haha do you mean "visselmannen" utanför coop?

2007-07-01 @ 22:50:49
Postat av: jessica

sofie: jaaa givetvis, vem annars? :)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback