Min dröm.

Usch. NU kom jag ju på vad jag drömde!!! Jag drömde om Ante två inatt. Ante ett är såå brädad. Ante två.. Nej, det känns bättre att säga Andreas. Andreas hade blivit piskad över exakt hela kroppen så han hade stora, köttiga rivsår överallt. Någonslags lek som spårade ur. Det var faktiskt riktigt hemskt. Han låg på marken och krälade och jag var där och tröstade och plåstrade. Vem annars? Jag heter Omtänksam i andra namn.


Nu ska jag lägga mig och läsa och sen får vi se vem jag drömmer om inatt.

Kommentarer
Postat av: sofie

jovars, men jag har inga krav. dessutom har jag vart med i en agentur i snart 2 år, man får bara betala en massa pengar, så jag ska gå ur. kul så länge det vara sotosaaaaay.

2007-07-16 @ 14:17:52

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback