Nakenkort?

Jag hade nyss besök av Mami och Sune. Dom skulle hämta blåbär och locktång och så. Men jag tvingade dom att stanna i minst en timme. Jag så bedrövligt ensam.

Sen visade jag dom kort från kryssningen vi var på. Jag råkade dock bläddra ända fram till nakenkorten jag och Henke tog i hytten. Ooops. Haha

Nu är klockan ganska sent och hungersmärtorna har gått över ganska. Men jag är yr. Orkar liksom inte koka ihop en måltid till mig själv. Kul. Jag har ingen mat heller så var det bra med det.

Men nu börjar det värka igen. Jag kanske ska baka chokladbollar.
Det gäller ju att prioritera med den lilla ork jag har.

Kommentarer
Postat av: IZZA

HAHA, fan vad pinsamt!!! men ack vad ni kommer garva åt det i framtiden.

Postat av: jessica

IZZA: HAHA menar det. men vi har ju inget att skämmas för ;)

2007-07-15 @ 22:51:52
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: mickis

haha, men jessica då :P
Vad fick du för reaktion?

2007-07-18 @ 08:45:59
Postat av: jessica

mickis: ja dom skrattade såklart :)

2007-07-18 @ 14:30:40
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback