sugerbabe.

Jag äter pärlsocker. Herregud vad gott det är. Och nyttigt. Förut åt jag pärlsocker med sked i skolan. Vilket jävla liv det blev.


Idag ska jag och Rebecca ge oss in i ett jäklarns projekt. Lite nervös är jag.

Sol sol sol.

Jag orkar inte duscha. Kan jag väl göra sen.


Jag vill också ligga på en solstol i stugan och läsa hemmets journal. Det finns ett helt bibliotek med hemmets journal där. Det som är lite störigt med dom tidningarna är att dom alltid har "veckans krimfall" typ. Men det finns ingen förvarning så när man lugnt sitter och bläddrar bland virkningstips och kakrecept dyker det huxflux upp en crazymotherfuckingmördare på bilden. Då vill man ju inte sova i en stuga mitt i den öde skogen. Jaha, sen läser man ändå och då skriver dom liksom lite flygande hur det gick till och typ vem som gjorde det. Jag vill ju ha detaljer. Vilket vapen använde mördaren? Hur många hugg behövdes för att staba ihjäl offret? Sprutade hjärnsubstansen ner på den sovande hunden? Använde han offtrets tarmar som skärp? VARFÖR gjorde mördaren det? Aldrig någon förklaring. Det är ju det jag vill veta. Så att jag kan sitta där i soffan och fantisera. Och sen inte kunna sova för att ALLA ljud kan möjligtvis vara dendär mördaren från tidningen.


Det är jättemysigt i stugan. Jag längtar dit.


Kommentarer
Postat av: Becca

Hahahahaha:)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback