talk to the hand

Ja, jag bloggar på. Kan man göra annat när man väntar på en man som ringer kvart i två och säger att han "snart kommer hem".. och nu när klockan är tjugo i fyra... Guess what?? Han är inte hemma ännu..


Tio första:
Första bästa kompis:
Hanna Carlsson
Första bil: Nej.
Första kärlek: Henke.
Första husdjur: Nog var det Bamse allt. Eller mitt lamm Tusse..
Första semester: Typ husvagnssemester eller Mallorca med Farmor.
Första jobb: Städerska, eller "lokalvårdare".haha
Första köpta skiva: Kanske Backstreet Boys eller något i den stilen.
Första riktiga kärlek: Henke
Första piercing: Tungan
Första konsert: Vet inte.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: En god drink. Vodka Lime.
Sista bilfärd: Taxin hem till min lugna vrå.
Sista filmen du såg: John Tucker must die
Sista ringda telefonsamtal: Till Ante 2
Sista bubbelbadet: Förrförra helgen.
Sista spelade cd: Min brända hemma hos mamma.
Sista kyss: Vet inte. Idag någongång.
Sista gången du grät: Nyss här i bäddsoffan.
Sista måltiden: Körsbär!

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Jag dejtar inte.
Blivit arresterad: MM eller hur.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Fått ditt hjärta krossat: Nej, det är lugnt.
Strippat: Jovars.
Haft ett one night stand: Dagens skämt.
Busringt till nån: Jaagud.

Sju saker du har på dig:
1. Mjukisbyxor
2. Linne
3. Fleece
4. Mina snyggaste trosor
5. Strumpor
6. Glasögon
7. Förlovningsring

Sex saker du gjort idag:
1. Duschat
2. Kastat pil
3. Pressat lime
4. Grillat lax
5. Skrattat
6. Kramats


Fem favoritsaker just nu:
1. Tandborsten
2. Mina nya kläder
3. Mysbyxor
4. Miniräknare
5. Bilar

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Henke
2. Mormor
3. Petro
4. Mamma

Tre val:
Svart eller vit: Svart.
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Växa upp
2. Flytta

En sak du ångrar:
Att jag har varit en tjurig jävel mest hela dagen. Men Henke, jag ääälskar ju Dig.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback