The closet

Jag har städat i min garderob. Och vem ska jag visa och känna mig stor och duktig för nu när Henke inte är hemma? ER! I make you proud. Med tanke på att denna ordning inte kommer vara särskilt länge var det bra med bildbevis.



image474


Här följer en förklaring på min ordning som jag skapat helt på egen hand.

1. En låda med trosor och kanske en bh och två bikinis.
2. En till låda med trosor och benvärmare och leggings och en knasig bh.
3. Mina byxor. Jag använder typ tre par. Men hur tomt skulle inte det se ut då?
4. Här la jag mina träningslinnen. Sen alla andra linnen för dom fick inte plats någonannanstans. Sen la jag även "sällan använda-plaggen" där också. Trevlig hög.
5. Varma och sköna koftor och en stickig, men snygg tröja.
6. Andra varma tröjor och snygga. Nej DÄR låg visst dendär sticktröjan. Jaja.
7. Skjortor. Var är min vita??
8. Typ randiga linnen. Färgade linnen. Välanvända toppar.
9. Här är mina linnen som förtjänar lite egen space. Nämligen dom dyra och dom nya. Givetvis blev den högen minst. Glammigt.
10. Först tänkte jag att mina vita plagg skulle placeras här. Men sen la jag en del svarta ovanpå så det blev som en svartpåvitt-hög. Rätt snyggt.
11. Mina klänningar. I love den översta LindsayLohan-klänningen. Så fladdrig och mjuk.
12. Ett skärp. Golvet blev platsen för detta.


Skaplig tjuvkik ni fick. Ni kunde nästan likaväl fått se mig naken.

Kommentarer
Postat av: IZZA

shit... nu skäms jag över min stökiga garderob :/ haha

Postat av: jessica

jag är sjukt stolt över mig själv.men lugn.imorn kommer en bild på golvet och alla övriga plagg som ligger här och var.såatte så jääla duktig är jag inte ändå.men man kan låtsas;)

2007-07-15 @ 22:55:50
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Shit var sorterat det var! Behöver nog fixa till min också snart asså hehe

2007-07-16 @ 14:05:09
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Fredrik

Haha... Måste bara säga att ja diggar sättet du skriver på, får mig alltid å skratta! :o)
Du får gärna komma å städa min garderob oxå förresten.. ;)

2007-07-18 @ 08:58:15
Postat av: jessica

Fredrik: tack :) städa din gabberob? how much? haha :)

2007-07-18 @ 10:57:43
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback