Bajskalas

Uuuusch. Jag drömde att pappa hade bajsat på handfatet när vi var på kryssning!
Och att en massa små rävar jagade en massa gråhundar. Sen dödade någon en gås, som sedan en liten räv gick omkring med i föredetta fårhagen, numera hästhagen.

Och sedan gifte sig Henke och dom delade ut skor och powerade. Jag var skitledsen för att jag inte filmade bröllopet. Sen var det en bäbis på bröllopet som var lika liten som en hamster när man bar honom men när han kuta runt var han stor. Och söt!

Och så var Hanna, Jocke, Chrille och Pär på kryssningen.
En liten klassfest kanske? Hihaho

Hursomhelst.


Jag dricker kaffe UTAN mjölk. Stackars magen.

Jag ska ut och gå. Ohmygod. Undrar om jag hittar. Var ju typ ett halvår sen jag gick sist.

Kommentarer
Postat av: Kusin Emma :)

Du är ju körd ju, du & eva har ju lika puckade drömmar båda två :P

Postat av: jessica

mm jag vet. det är kul att sova ;)

2007-07-01 @ 16:55:20
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Hanna

puckade drömmar får jag aldrig nog av, de är ju skitkul att vakna när man bara skrattar åt sig själv =)hursomhelst, var de jag hanna och dom anda från nian som va på kryssningen?? isf är det riktigt läskigt, vi har pratat om att ha klassreunion!! scary

2007-08-14 @ 14:34:27

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback