Cecilia

Jag får ångest. Nu är Sune påväg ner till Cecilia. Och jag är kvar hemma :(

Hon tar fan studenten imorn!!
Röv att det är så långt till Göteborg annars hade vi kunnat tajma så att jag var tillbaks i Västerås till fyra, men dock ooomöjligt typ.

Jag säger det igen: RÖV!

Hoppas verkligen att han filmar hela kalaset så ska jag se på det när han kommer hem och leva mig in som fan och låtsas att jag är där. Sen ska jag tvinga Cecilia att ta på sig studentmössan och studentkläderna och komma kutandes från verandan in i vardagsrummet och skrika
"För jag har tagit studenteeeeeeeeeeeeen" och så ska jag grina och hoppa och hänga ett champagneglas runt hennes hals och sätta en champagneflaska i hennes hand och krama henne tills hon gråter av smärta och sen är det PARTY!

image364

Ungefär såhär glada ska vi vara,
 fast jag ska ha en snyggare hållning hade jag tänk.
Och C ska ha vita kläder och hatt!

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback