dont feed my brother

Trevlig bror jag har. Jag tänkte ringa och vara skitsnäll och fråga om han ville komma hit och BLI BJUDEN på mat.

När han lyfter luren säger han inte "heeej min söta syster" inte ens
"hej. kul att du ringer"
nej..
han säger: du får ringa sen
jag utbrister förtvivlat: varför då? vad gör du?
han svarar (lika muntert som vanligt): pratar i telefon! KLICK

Och vem FAN pratar du med som är så viktig att du måste slänga på luren i örat på mig?
President Bush? Jag som dessutom städade mammas hus, efter Dig din slarviga sate.

Nej. Här får du då ingen mat det kan du vara säker på.

image342

Observera:
(Detta är givetvis inte sant. Jag kommer ringa honom igen och fråga honom om han vill komma hit och mysa lite och äta god mat. Jag kan inte vara elak mot mina bröder. I love them toooo much! Dom får stå för elakheterna så står jag för det goda.)

Kommentarer
Postat av: sara

Skulle jag prata med Bush Skulle jag lagt på för tio år sedan. Eller nej förresssten, jag skulle först tala om för honom vilken idiot han är

2007-06-04 @ 18:18:44

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback