fjöl av fiskjaevel

Jag och Henke har haft en trevlig dag. Den började med att jag gick upp, Henke låg kvar i sängen och trynade. Drack två koppar kaffe och tog på mig mina träningskläder. Sedan traskade jag ut i det fina vädret för att bege mig på en lång och hetsig morgonpromenad. Den planen gick dock i kras efter fyra tunga minuter som kändes som fyra tunga timmar. Jag kände att jag snart skulle förvandlas till en blöt pöl. Så jag tog saken i egna händer och gjorde en såkallad TurnOver. Jag vände alltså och gick hem och kokade gröt. Det är vad turnover betyder. So much med den promenaden.

Dessutom var Henke vaken så vi åt frukost tillsammans. Sen slängde jag mig på balkonggolvet och solade. Sen tjatade jag på Henke om att åka till kolarbysjön men han ville inte. Sen tjatade jag om vi kunde åka till hamnen. Och yees det kunde vi. Vi köpte glass också. Efter mitt utbrott i bilen. Jag hade med mig bröd för jag ville mata fiskarna, men dom ville ju dock inte bli matade av mig.
 
Har dom blivit nonchalanta dom jävlarna?

Passar det inte med bröd som har utgånget datum eller?

image350


Jag blev matt. Vi åkte till kolarbysjön iallafall och satte oss på en klippa. Där minsann var fiskarna glada åt att bli matade med gammalt bröd. Jag var i extas. Pekade och skrattade och hoppade. Typ. Tills jag såg den största spindeln i världshistorien!! Och sen kom det en till!! Då var det dags att pysa. 


Om Du vill veta storleken på spindlarna, gör såhär: För upp dina händer i ögonhöjd. Sätt höger tumme på vänster tumme och sedan höger pekfinger på vänster pekfinger och spreta så mycket du kan. DÄR har du sizen.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback