heta nätter

Det är faktiskt varmt ute. Men det visste inte jag innan jag klev utanför dörrn. Så jag drog på mig skidjackan och mössa, joråsåatte..

Sen hoppade jag in i Saras bil. Vi åkte till ICA och bokstavligen KUTADE och hämtade ut våra efterlängtade kläder.
In på systemet..
"Legitimation Legitimation Legitimation.."
"Jatack.. Legitimation"

HAHA
Och sedan slog vi oss ner vid köksbordet och babblade byskvaller. Det bästa skvallret. Man skulle kunna göra en realityserie om Bärke. Skulle lätt bli poppis. Jagudja.

Men nu ska jag spela kort med min soulmate!

Kommentarer
Postat av: sara

Hahaha nöckan på systemet MÅSTE ha hört oss.. Varför skulle hon annars frågat?? ;)
Jag är säker på att det skulle bli grymt poppis, skulle kunna heta ngt i stil med Tillbaka till byn, eller Vuxna män och unga kvinnor... HAHAHA. Puss babe

2007-06-04 @ 18:22:28

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback