Ja jösses.

Sätt din musik på blandat. Klicka på nästa efter varje fråga och använd sångtiteln som svar på varje fråga:


Hur mår du idag? Throw it on me
Kommer du komma långt i livet? Everywhere
Hur ser dina vänner dig? Alla flickor utom jag
Kommer du gifta dig? Let´s kill ourselves a son
Vad är ditt livs theam song? When you´re gone
Vad är din livshistoria? Tvivel
Hur är skolan för dig? Hela dan varje dag
Hur kan du komma framåt i livet? Party all the time
Hur kommer imorgon att vara? Be mig
Hur är dina vänner? East of eden
Vad finns i lager för nästa vecka? Kill yourself
Vilken sång beskriver dig bäst? Big in Japan
Hur är det med ditt liv? The hardest part
Vilken sång ska spelas på din begravning? It´s my party
Hur ser din värld på dig? Crazy
Kommer du ha ett lyckligt liv? You and i both
Har du en mörk och djup hemlighet? Universe and you
Hur kan du göra dig själv glad? Unfaithful
Vilken låt beskriver den du är attraherad av? First time
Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Redefine
Vilken är din danssång? Beat it

Fruktansvärt roligt. Seriöst. Jag ska nog göra det här varje dag typ. Klockrent. Men vaddå klockrent? Haha fan vad fult. "Hur kan du komma framåt i livet? Party all the time" Hahaa DET var roligt.

Kommentarer
Postat av: carro

Hur kan du komma framåt i livet? Party all the time
HAHA varför tyckte jag också att just den var aproli?

Postat av: carro

Hur kan du komma framåt i livet? Party all the time
HAHA varför tyckte jag också att just den var aproli?

2007-06-26 @ 17:32:14
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: jessica

jamen vad är det för kördigt liksom? party all the time så blir du succesful :)

2007-06-26 @ 20:03:10
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback