lurva loss på våran balle

Förresten så har jag jobbat idag.

Nu dricker jag kaffe för att bli lite speedad och förhoppningsvis ska jag senare visa dammsugaren vad jag går för. Jag har åtminstone diskat och jag håller ju på att tvätta.

Vad roligt att min nya turkosa klänning är nerfläckad. Rödvinsfläckarna gick bort men inte kaffefläckarna. Jag läste någonstans att man ska dränka fläckarna i mjölk, så jag provar väl det. Annars måste jag masa mig till mamma och låna deras galltvål. Den sägs vara så himla bra. Varför kunde den inte ta bort mascarafläcken från mina byxor då? I wonder.. (uttalas: aj wundah)

Jag är trött och yr och har ont i huvet och ser gråa fläckar framför mig.

Men imorgon ska jag vara lurvig med mina två bästisar!


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback