may i ask you...

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng:
Jag. Skapligt skön tuppelur.
Såg dig gråta: Henke..han får stå ut med mycket.
Fick dig att gråta: Mormor.
Fick dig att börja skratta: Henrik. Han är världens roligaste.
Du gick på bio med: Henke, Jeppe och Lena. Gud så mycket popcorn det får plats i min mage!
Du gick på stan med: Hm.. det var längesen. Nätshopping är mer exklusivt.
Skickade ett e-mail till dig: Farmor.
Skickade ett sms till dig: Mamma.

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:  Jag säger ju det till Mr H varje dag!
Bråkat med ditt husdjur: Nej. Ragge är inte särskilt olydig.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, inte som jag kan minnas. Jag drömde en gång att jag smörjde in en hel ugnsform med bajs!! Vidrigt.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge:  Ja
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nej
England: Nej
USA: Nej
Frankrike: Nej
Italien: Nej
Grekland : Ja
Schweiz : Nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej


ÖVRIGT:

Vad är du mest rädd för: Jag är så rädd för det att jag inte ens kan skriva det.
Vart vill du gifta dig: Jag vet inte. Sen är det ju inte BARA jag som ska bestämma det heller.
Vem hatar du verkligen: Jag hatar verkligen ingen!
Varit kär: Mmm, jag är crazy in love. haha.
Kör du bil: Ja. Bättre än en höna.
Har du ett jobb: Jag har två sommarjobb iallafall.
Gillar du att ha folk omkring dig: Mja.. beror på.
Är du ett hälsofreak: Verkligen inte.
Är du ensam nu: Nej. Henrik är i vardagsrummet och Ragge i sovrummet.
Låtar som fastnar i ditt huvud är: Ingen speciell kategori. Allt som spelas fastnar väl ett tag skulle jag tippa på.

FAVORIT:

Rum i huset: Jag har inget favoritrum.
Typ av musik: Typ musik.
Parfym:  Light blue.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Höll på att börja när jag insåg att jag feltokat pundtecknet till ett dollartecken. Mina kläder blev helt plötsligt very expensive.
Köpt nånting: Mat och frukt och polly på ica. Och en massa champagne på systemet.
Varit sjuk: Inte mer än vanligt.
Sjungit: Ja. Jag sjunger.
Sagt "jag älskar dig": Ja.
Träffat någon ny: Öhh..Någon ny? Nej.
Saknat någon: Alltid saknar man väl någon lite. Inte vet jag.
Kramat någon: Mhm.
Kysst någon: Ja.
Ätit någonting: Bigaroer, melon och choklad.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback