schyssta muffins

Recept på Carros såkallade Fudgemuffins. Enligt mig kan dom likagärna heta kladdiga muffins. För nå fudge smakar det garanterat inte. Sen att du håller på med massa bakbunkar Carro? Blanda allt i kastrullen så slipper du massa disk. Learn from the bakingqueen. Hahahaa

"Fudge"muffins
2 ägg
3 dl socker
1,5 dl mjöl
4 msk kakao
1 tsk vaniljsocker
1 krm salt

Sätt ugnen på 175 grader typ. Smält smöret och blanda ner allt annat. Men inte äggen först för då blir det ju som kokat och alles vitt. Häll smeten i formar och in med dom i ugnen.

VARSÅGOD ISA!

Kommentarer
Postat av: Isa

Tankyou! men det är ju typ som kladdkakemuffins, jag trodde som du skrev att det skulle smaka fudge! Men gott ska det vara och det verkar det vara så det ska jag testa när lägenheten är i toppskick :) TACK JESSIE

2007-06-05 @ 11:55:45
Postat av: jessica

jag menar ju det. vet inte var ho fårr fudge ifrån.. men goda är dom. fast det blir inte så många.. typ tio stycken.. så dubbla upp om dus ka ha kafferep ;)

Postat av: Isa

inte så många? 10st är många!! dom som kommer på kafferep får väl slåss om dom :P

2007-06-05 @ 12:00:52
Postat av: jessica

nej tio är iiinte många.. alles för lite :)

2007-06-05 @ 12:06:12
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: carro

men jess! du glömde smöret. 100 gram skare ju vara!

2007-06-05 @ 17:16:34
URL: http://carrohs.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback