tråkig jag är

Mmm.. TMB! Gud så irrriterande. Men nu leeeeeeeeeeer vi.

Höger- eller vänsterhänt: Gissa!
Humör just nu: Trött. Lite halvhungrig.
Favoritgodis: Justnu är jag sugen på chokladmuffinssmet.
Är det nåt du absolut inte äter: Pölsa skulle jag aldrig stoppa i min mun!
Kläder just nu: Sköna kläder.
Musik just nu: MIKA!
Vad sa du senast: "MEN! Är du trög eller?!"
Favorit-hangout: Hotell Andersson
Sommarplaner: Vi ska till stugan. Fast först ska vi på bröllop!
Fisk eller badkruka: Spelar det roll..
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ööh..paraply, klackskor och tandborste.
Sparare eller slösare: Får jag någongång pengar så finns det bara en sak att göra: Spendera!
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: För vissa är det omöjligt för andra är det möjligt.
Ser du på kärleken som ett misstag: Väldigt vriden fråga..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre stycken.
Rädd för insekter? Nej gud nej. Det är ju mina bästa vänner.
Äckligaste insekten: Alla som är i närheten av mig.
Största svaghet: Jag är överkänslig och tar illa upp för allt och tror alltid att alla vill mig det sämsta och värsta. Annars är jag helt normal.
Vad vill du jobba som? Något välbetalt. Jag skulle bli en grym psykolog.
Pizza eller hamburgare? Pizza är ju typ våran standardmat.
Skriver du dagbok? Ibland.
Tänker du ågonsin tatuera eller pierca dig? Isåfall vart? Skulle aldrig i livet tatuera mig.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag är så slarvig.
Gungar du på stolen? Nej. Jag skäller på folk som gör det.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej. Aldrig! Och ingen annan som jag känner skulle aldrig heller få göra det.
Brukar du sola? I solen. Har aldrig solariesolat.
Vad gör du om du får hicka? Hickar.
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Antingen kaffe eller te alltså. Absolut INGET annat. Hah.

Kommentarer
Postat av: sofie

fina svar på frågorna DU hade :P

2007-06-28 @ 22:47:32

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback