Whatsoever

Grattis Älsklingar, utbrast hon för sig själv.

Idag har vi firat med korv/hambrugare och pommfritt på något sunkig "sibyllaaktighak".
Borden var oerhört osmakliga, så jag bad om en trasa med blött på.

Jag fick servetter och en flaska ajax. Halleluja! Jag gick lös på alla bord!

Sedan köpte vi mjukglass med strössel på.


Fast först var vi på sjukhuset i Falun och hälsade på. PUSS


Nu ska jag sova. För imorn ska jag upp FEM igen. Och skrubba bort risbrorövsvett från alla stolar och plocka bort alla tuggummin från golv, väggar, stolar och bord. Det är säkert smak kvar i dom. Det luktar iallafall. Fräscha ungar.

Try this: Rita på papper, spotta tuggummi i papperskorgen samt tvätta händerna.

Kommentarer
Postat av: carro

you work girl!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback