desperate housewives - inte F

jag vet egentligen inte varför jag skriver..har inget att skriva..dags för några frågor kanske..

10 favoriter:
Färg:
lila, gul, svart, vit
Mat: min supersmaskiga tacopaj och henkes supersmaskiga köttfärssås
Band: jag har inget favoritband precis..kent är bra..
Film: roliga filmer är bäst..då slipper man vara så rädd..
Bok: jag vet inte. dårfinkar och dönickar? haha nej jag kom bara på att jag läste den när jag var liten..
Sport: fotboll? hockey? se på? utöva? var lite mer specifik?
Årstid: sommar
Veckodag: fredag
Glassmak: krossad choklad, daimglass..all glass är god.nästan
Tid på dygnet: nio

9 för tillfället:
Humör:
uttråkad
Smak: tuggummismak
Kläder: gula mysbyxor och röd såndär jacka med dragkejda..träningsjacka..
Bakgrund: bakgrund? MIN bakgrund? bakgrund...ja..
Nagellack: halvdassig fransk manikyr
Tid: 22.56
Omgivning: en henke i sängen och en ragge i terrariet
Irritationsobjekt: mitt bankkonto..nej..not so much..öhm..jag kan bli mattare

8 första: (första alltså...inte nu)  <- berätta gärna mer...haha
Bästa vän: jag minns inte? caroline? becca? sara? christina? hahaha
Screen name: ?
Husdjur: jag tror det var bamse mitt marsvin.men han dog ju:(
Piercing: i tungan.
Förälskelse: det var väl säkert i Jonas. haha
Musik: min första musik? jaaa. kul fråga. jag har spelat fiol och lyssnat på backstreetboys!
Bil: min första bil..hmm..jag minns nog inte
Kyss: min första tungkyss gav jag till en bög. haha

7 senaste:
Cigarett:
en hel? DET var längesen det
Mat: vindruvor..eller rostad macka med räkor..
Dryck: vatten
Biltur: med tom idag.
Kyss: min gonattkyss med henke
Spelad låt: one more time - den vilda, hahah
TV-program: DH

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: jag dejtar inte och jag har aldrig gjort det heller
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: jättemånga gånger.
Badat naken: men..ja..jag har inte precis bikini i badkaret.
Varit med på TV: ja  det har jag säääääkert
Kysst någon du inte känner: det har jag kanske.

5 nej tack:
Kläder: läderbyxor
Mat: korvstroganoff, pölsa
Musik: jazz
Dryck: fanta
Personlighetsdrag: överdriven och framfusig

4 saker:
Du gjorde igår kväll: tränade
Du kan höra just nu: placebo - song to say goodbye
Du inte kan leva utan: luft och mat
Du gör när du har tråkigt: blir irriterad

3 personer:
Du kan berätta allt för: henrik henrik och en till.
Du tycker om: om jag bara får välja tre så får det vara..
Du inte gillar: men jag älskar ju alla. höh

2 val:
Kaffe eller te: rött te
Vår eller höst: jag fyller år på hösten

1 önskan: min önskan vet bara Gud

Kommentarer
Postat av: jamilla

Den var kul! Får jag sno den och göra någon dag? =)

Postat av: jessica

bara att ta för sig :)

2007-03-14 @ 23:13:15
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: mickis

Jag snor dessa!! :)

2007-03-16 @ 10:37:03
URL: http://www.missm.bloggagratis.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback