Finish duo action tabs!

nu är pappas hus så jääävla rent! thanks to ME! jag städade röven av mig i sex timmar! men jag hann ändå inte med kylskåpet. det tar jag nästa gång. och jag har varit sugen på kakor hela dagen men när jag kommer hem har henke ÄTIT UPP ALLA?! ja man kan ju gå lös för mindre.. nej jag skojar.. typ.. gör jag? OKEJ jag skrek lite i köket men det har gått över nu! jag är hungrig och trött och duschsugen och jag stör mig stör mig STÖR MIG på mina glasögon..

imorn ska jag tvätta och diska och städa lite och laga maten. sen kommer duvan hit och myser med mig. vi ska lyssna på cara mia! jag ska hinna med madde också någongång under dagen.. det får bli samtidigt som jag köper mina ostbågar. dom ska jag äta på lördag när jag är lite bakisapa. carro ska säkert hålla på och smaka..


snuskig bild. porrigt så det susar i säven

image113

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback