he is a maybething

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
min farmor säger att jag är impulsiv. min mormor säger att jag är "lite häftig i humöret".  pappa säger att jag "hugger som en kobra" (den roligaste meningen jag vet)  mamma säger att jag är envis och henke säger att jag är underbar. jag är LJUVLIG! men inte fan vet jag..karaktärsdrag? livli hahahahaha
När är du lycklig?
när jag busar med henke
Vad ville du bli när du var liten?
veterinär
Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
när pappa lämnade mig ensam och jag gick ut på balkongen och såg en vit bil stå nedanför. då trodde jag att han i bilen spionerade på mig och skulle kidnappa mig. eller när jag frågade pappa om jag fick dricka vattnet i kylen.. när jag tog en klunk var det dock ren sprit. och så minns jag när jag gav min gammelmormor stenar i julklapp. hon blev ju skitglad.. haha.. och jag minns att jag och robin brukade sitta på gungorna och hitta på egna låtar..
Vem var ditt livs första stora kärlek?
jag har haft några förtjusningar men nog fan är henke min största och enda riktiga BIG LÖÖÖV
När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
det säger jag varje dag
Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
..jag törs inte säga
Vad handlade ditt senaste utbrott om?
utbrott liksom? jag blev väl matt idag när jag spelade cs för första gången på 70 år. jag är så jävla bra och ändå dör jag! haha. men mitt senaste utbrott var självklart på henke i lördagsnatt!!!
Vilken är din värsta skräck?
tandläkaren. sprutor. blod.
Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
vet ej
Vad är det mest slösaktiga du gjort?
smink är ju väldigt dyrt och onödigt egentligen.
Hur vill du helst transportera dig?
tåg är skönt och bil är farligt
Vad är det närmaste döden du kommit?
det vet jag inte-..kanske när jag övningskörde och chansade på att det inte kom en bil i korsningen men det kom en stor lastbil
Vilken är din största last?
mitt godisätande.kakätande.tårtätande.socker är min jävla last
När googlade du ditt namn senast, och varför?
jag gjorde det för ett tag sen för att kolla om någon galning kan googla mig och få reda på allt om mig
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
jag är inte besatt i mode. syns inte det?
Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
OLINDA. varför? för att hon är snygg! och vi dansade och vi pussades! ljuvliga tider.
Vad smugglade du in i landet senast?
jag har inte lämnat detta land på ett tag..men sprit från tallin.
Vilket är det värsta kok stryk du fått?
jag har aldrig fått stryk? en gång i nian kanske
Vilket är det märkligaste sms du fått?
jag kan räkna upp flera hundra.
Har du nån gång blivit förföljd?
ja. herregud.. det var en dryg tid!

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
naej..
Vad skäms du mest för hos dig själv?
att jag jämt ska låta så jävla irriterad när jag pratar. och att jag är så hårdhänt. och allmänt otrevlig och tjurig


Kommentarer
Postat av: sara

livliga frågor, jag låanr dessa.

2007-03-08 @ 18:18:00

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback