Honey, im home

Min honey ligger dock och sover.

jag kunde ju dock inte somna om efter att Madde gått till jobbet... kanske för att hennes ringklockor, KLOCKOR, ringde i typ en minut innan hon fatta något och stängde av.. och sov lite till.. och sen ringde dom igen.. men hon vaknade inte.. så jag sparkade lite på henne.. hon låg väl där och kuttra en halvtimme för länge.. seghöna!
så jag gick upp klockan sju och tog mig en promenad hem. skönt var det. nu så har jag ätit gröt och ringt pappa.
han kommer och hämtar mig sen ska jag städa huuuset hans.

hursomhelst. det var mysigt att sova hos madälän. hennes katter har saknat mig. och jag saknar dom. och jag saknar gossip. sötnosen. hilda hoppade iallafall upp i sängen och mjaoade lite för att få en massa uppmärksamhet. det fick hon ju såklart. jag klappade henne tills hon inte orkade kurra något mer.

Hilda är otroligt positiv
image130

Smultron också
image131

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback