hur dum i huvet kan man bli?

Har du ätit fisk idag? nej..men räkor är lite fishy av sig..

Är din hobby att läsa bildtidningar? absolut. nej. jag har ingen hobby.

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? nej.

Har du hål i öronen? ja. men jag använder aldrig örhängen..

Drack du monsterläsk när det var poppis? jag dricker jämt poppisdrycker.. vad är monsterläsk?

Har du någonsin köpt en griskulting? inte jag. men vi hade grisar förut.

Gillar du att utnyttja folk? ja..eller inte dom jag tycker om..men annars så.. why not?

Ser du ofta på TV? ja det kan man väl säga?
Är din mor mer än 19 år äldre än dig? ja..men inte många år äldre

Leker du fortfarande med Barbie? nej. vi klippte ju av håret på min barbie med JÄTTElångt brunt hår..buhu

Har någon varit otrogen mot dig? nej....

Drömmer du om att bli fotbollsproffs? mina drömmar är konstigare än så
Har du åkt snowboard nån gång? ja..eller..jag har stått på en snowboard..
Borde du göra något vettigt nu? vad är vettigt då?
Har du jobbat på en kondomfabrik? nej

Har du lekt "Batman" det senaste året? men......
Har du hånglat med fler än fem personer? ja.

Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor? nej..
Gillar du äppelmos? ja det är ju sött

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det? dollar?? fan vad trött jag blir. vaddå dollar? bor vi i sverige? jag skulle inte äta en daggmask om jag inte fick så mycket pengar att varken jag eller henke behövde jobba något mer..

Har du hånglat med någon kändis? jag har ju förfan pussats med olinda!

Har du varit otrogen?nej!

Vad föredrar du, att äta eller att spela squash? äta. jag äter jämt.

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför? därför att jag tydligen mobbade sara.fan vad larvigt.jag har aldrig mobbat någon!

Vad har du för färg på dina tapeter? överallt? åh
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? JA dummerjöns!


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback