hur gör man?


om någon vet hur man gör när man bara tar EN chokladboll, let me know! jag har då aldrig provat. ät gärna tills du spyr jessica. det mår du bra av. bah. jag är hursomhelst fruktansvärt sugen på ostbågar. ja, alltså så sugen att jag tror att jag kommer trycka i mig en hel påse. fan vad gott. eller.. jag trycker inte i mig. jag äter en i taget för annars är det inte lika gott. och jag ska tydligen inte städa hos fader heller. han fick besök. men så lämpligt. imorn blir det istället. och så ville han bjuda mig och henrik på mat efteråt. okeeejdå

idag ska vi på match. det ska bli spännande. bara om toffe spelar såklart. annars skiter jag i det och går och pumpar istället. jag skulle vilja pumpa OCH gå på match. men man kan tydligen inte få allt. om jag fick allt, så skulle jag välja ett nytt kylskåp! på tal om kylskåp så har vi fan glass i frysen. herregud. daimglass.. det blir trerätters idag..

förrätt: chokladbollar
varmrätt: ostbågar
efterrätt: daimglass
var ska jag klämma in fudgekakan då? det får bli tilltugg. mmmm

jag måste duscha också. herregud. jag behöver nya skor, ny jacka, nya underkläder, nya jeans, nya tröjor och nya linnen. sen behöver jag ny ansiktstvätt, ny aloe vera, nytt munskölj, ny tandborste osvosvosvosvosvosv.......

och så där, nu har vi fått våra ICA-kort. jag vet inte hur många, men några vuxenpoäng samlar jag in på det!

Kommentarer
Postat av: emmaelionor (haha)

hej jag har fått ica-kort och jag har lurat en 87:a stt jsg ät 89:a. I love it! Haha

Postat av: jessica

du och dina små män

2007-03-23 @ 10:03:49
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: carro

små män är kulia att luras med :) men det var INTE jag som började att luras att jag var ung. faktisk!

2007-03-23 @ 10:14:53
URL: http://carrohs.blogg,se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback