IMORGON ÄR EN NY DAG

fyfan! vilken katastrof. det är bara jag som inser hur bra CARA MIA är! jag blev så arg så jag svettades. men sen lugnade jag ner mig och gungade lite i takt till the ark.. fast måns skulle ändå ha vunnit hela allt! nåja..skyll er själva.

nu har henke gått och lagt sig och carro har åkt hem. och jag har ONT I MITT FINGER!! jag skriver ju med långfingret. jag var så trött idag och jag var så förvirrad när carro ringde till min mobil så jag trodde det ringde på dörrn. fast jag hade på ljudlös liksom. haha. jag sov i soffan med animal planet i bakgrunden. sen kom min kviga och så åkte vi och handlade godis och mat och frukt. och så kollade vi på AFV sen började melodifestivalen och henke kom hem precis i tid!

jaja nu ska jag lägga in bilder från min och carros förfest. hihi

Jag, Carro, Lovisa och Linn (dom är i telefonen)
image115

det räcker förresten med en bild. haha. vi ser ungefär lika ut på alla. mer eller mindre lidande..

eller:

Carro och Pallen
image116


Jessica och Stolen skulle också in men ovanligt nog så lider bloggen lite.

jag väntar ett litet slag till och ser om Carro kommer in nå på msn. i want some gossip! haha
men hon la sig väl på hela ryggen. som dom säger på malmen..
ska jag göra också. borsta tänderna och tvätta händerna bara. först. sen ner i sängen brevid Mr H.


Kommentarer
Postat av: carro

haha NU är jag minsann inne på msn och har allt skvaller :)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback