jag är faktisk

lite trött. idag har jag och henke varit ute och gått. vi gick till kolarbysjön. jag stampade på isen och den är ju jättetjock. sen puttade jag ner två isbitar på ena sidan av bryggan och kutade över till andra sidan för att kolla när dom flöt fram.. det är alltid lika spännane..

och så har jag varit på bodypump med sandra och cecilia idag. nytt pass och jobbigt pass. hoppas att jag får träningsvärk.. imorn ska vi spinna och cora jag och cecilia.. sen ska vi laga mat och äta mat och sen ska vi kolla på film. och på lördag ska vi äta tacopaj. ja jag och min rumskompis henke alltså. haha MIN älskling! äntligen! otroli smarri

nu ska jag mysa lite i soffan med mig själv sen ska jag mosa ner mig i sängen brevid henkebenke. jag ska pussa honom på ryggen.

måndag
tisdag
onsdag
torsdag
= FAN VAD JAG ÄR BRA!

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback