Otippat.

Svart eller Vitt? svart
Mjukt eller Hårt? jag är hårdhänt
Homo eller Hetero? jag är hetero men du får vara vad du vill för mig
Höger eller Vänster? höger? vänster? frågnt mi nå?
Stor eller Liten? liten
Loket eller Oldsberg? det spelar mig ingen roll
Göteborg eller Stockholm? jag har inte varit så många gånger i göteborg så jag väljer göteborg
Landet eller Storstan? landet. gud vad jag hatar hysteriska storstadsfolk
Kram eller Puss? kram
Vagn eller Buss? skjutsa mig gärna i en vagn

Hyrfilm eller Bio?
hyrfilm. med täcke i soffan
Gräs eller Grus? gräs utan småkryp
Piggt eller Opiggt? just nu är det ganska opiggt
Pasta eller Potatis? pasta
Tjänare eller Tjäna? jag behöver en tjänare. men nej. jag ÄR tjänare
Is eller Mjukglass? mjukglass
Natt eller Dag? dag. på natten blir allt jobbigare. typ
Felix eller Heinz? felix
NK eller Myrorna? inte något av dom. snobbställe och begagnatställe.
Marsvin eller Hamster? MARSVIN

Rakad eller Orakad?
jag har precis igår rakat benen. det var på tiden
Biffig eller Slank? jag är biffig men slank. öhh
Blåögda eller Brunögda? henke är blåögd och mamma är brunögd. jag älskar er
Popsnöre eller Sportfåne? jag fattar typ inte.. om JAG är det eller vad jag föredrar? skitsamma.
Naken eller Pyjamas? jag sover naken
Linda Skugge eller Linda Rosing? jag har ingen aning om vem linda skugge är? men hon borde vara vettigare än rosing.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Jihde, hah
Kaffe eller Te? Te
Champagne eller Ramlösa? beror på.
Se filmen Festival eller Stirra in i en vägg 90 min? jag tycker att Festival är bra, såå...

Bakispizza eller Bakischirre?
måste jag välja eller? blir jag tjock om jag äter bådeoch? såhär: bakispizza, bakisostbågar, bakismazariner, bakischoklad och bakissmågodis. SEN är jag nöjd.
Förfest eller Efterfest? förfest. jag är för gammal och sliten för efterfest.
Engångssex eller Engångstallrik? tallrik tack
Plastbestick eller Plastbröst? bestick!!
7-Eleven eller Pressbyrån? spelar mig ingen roll. finns ju inget av dom här ändå.
Glasögonorm eller Linscooling? glasögonorm. linscooling var väl det fulaste ordet idag. haha
Plugga eller Jobba? jobba för fan
Planka eller Pröjsa? planka
Yngre eller Äldre? jag är yngre än mormor och äldre än emil. tillexempel.
Lång eller Kort? jag är lagom lång

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?
utan ovisshet blir mitt svar NEJ
Om någon sviker ditt förtroende; Kan du förlåta sånt? beror väl på hur allvarligt det är.
Tycker du om ord? jag tycker om ord
Nämn namnet på en tennisspelare? Johan Andersson. inte kan jag någon annan? haha
Finns det någon du ogillar starkt? ja. eller. inte som jag stör mig på JÄMT men. eller.. inte starkt precis. men skitsamma. jag älskar inte alla
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? jag är inte konflikträdd och jag är inte bra på att lösa konflikter. jag är dock bra på att skapa konflikter utan att lösa dom. för att jag är så jävla larvig
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? ibland är jag hjälplös och ibland hatar jag hjälp. jag älskar programmet HJÄLP iallafall.
Är du svartsjuk? ja.fan vad drygt..ge fan i min man kåta slyngel.
Vad gjorde du igår kväll? tränade och lekte med madde
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? why not?

Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
bokmärke. blir matt när jag ser ett hundöra
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? egentligen "pojken som kallades det", men jag skulle ändå inte klara av att se på den så varför bekymrar jag mig.
Tyckte du om att gå i skolan? nej. jag tyckte om när vi hade kök. allt annat var...trist? kanske inte engelska
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? engelska, gun gillar mig. och storkök. jag gillar peter.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? matte kan gå och lägga sig. trevlig särklassmatte fick jag ha med Sven-Erik.. kul
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? PETER! men jag minns väl alla? och dom var väl speciella på sitt vis? men speciell på bra sätt det var Isa. hon räddade mina trista skoldagar. och madde.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? ja, med madde mest. och emma. lite sandra och sunken och berto.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? ja det var det jag hade längtat efter så länge. dreams can come true.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? jag tror att jag kan ta vilket skit som helst. fast nej.. INTE telefonförsäljare.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? behändigt.

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
gudja.
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? alla har väl fri vilja? herregud.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? tack gud jag kan se.
Är du troende? lite. hoppande är jag.
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? ska man skriva såhär komplicerat? nej.
Tycker du om stearinljus? ja.
Använder du hårbalsam? jämt
När blir man vuxen? när man kan torka sig själv i stjärten och knyta sina egna skor är man så vuxen man kan bli
Vilken färg har din tandborste? orange och vit

Har du lök i köttbullarna? ja..
Hav eller Sjö? sjö är bra för där finns det inga hajar
Har du någon skrivare? ja
Har du någon scanner? ja
Vad har du för väckarklocka? en såndär vanlig med radio och digitalklocka.
Hur ofta klipper du tånaglarna? när dom är för långa
Har du hår på ryggen? inte så att det syns precis
Har du betalat månadens räkningar? jag har tappat bort min räkning
Använder du hudlotion? jag använder aloe vera
Har du åkt ambulans någon gång? ja, det har jag gjort.

Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?
salt!
Chips/ostbågar/jordnötsringar? ostbågar
Tycker du om Dr Pepper? jag tycker inte om läsk så mycket.
Äpple eller Päron? äpple
Äter du fiskbullar? ja. inte så ofta men det är gott
Svettas du mycket? när jag tränar svettas jag
När klippte du dig senast? vet inte. jag ska klippa mig imorn..
Vad kollade du senast hos doktorn? samma sak som alltid..
Har du fått riktig massage någon gång? pappa brukar ge mig ibland. hårt och bestämt. det är inte skönt. men han tror att det är bra. det kanske det är.
Tycker du om rökt kött? rökt kalkon är godast.

Vilken är din favorit på Mc Donalds?
gud vad längesen jag åt där. jag tycker om dom små hamburgarna. dom är små och mjuka och jag brukar pussa på dom.
Mc Donalds/ Max / Burger King eller Annat? ja, det spelar inte jättestor roll.
Platt eller vanlig dataskärm? platt
Vad har du för mobiltelefon? en samsung som jag har fått gratis
Hur betalar du dina räkningar? på internet.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? självklart.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? oreda. mycket oreda
Hur stor hårddisk har du? ska jag kolla eller?
Har du överkast på sängen? gud vad överskattat.

Har du brutit något någon gång? nej.
Vad är den värsta sjukdom du haft? hm..den jag har nu kanske? eller magsjuka är också drygt. men det går ju över rätt snabbt...
Har du blivit sövd någon gång? nej.
Lever din mormor? JA min söta mormor. du ska leva länge till. tack
Har du varit med på TV? inte frivilligt
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? kissa?
Använder du tofflor? ja, när inte henrik har dom..
Använder du morgonrock? japp
Är du en Besserwisser? inte vet jag.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? jag dricker inte mjölk och vaddå "gått ut" har den gått ut så har den väl gått ut.
Beskriv din humor: barnslig. kass. haha.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Åh herregud va långt. Jag orkade inte allt,blev tvungen att skumma på slutet =)

Postat av: Jamilla

Men shit.... jag blev anklagad för att spamma i din blogg. Var tvungen att skriva nån kod och grejer. Vad är det för spammigt med min förra kommentar liksom? :P

2007-03-22 @ 14:17:58
URL: http://jamilllas.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback