syskonmys.

i torsdags kom min syster hit.. det var mysigt. vi hade paketlet och vi kollade på alla älskar alice. och så åkte vi skridskor och bakade och hade snöbollskrig. och madde var här också myste med oss ett tag. hon lagade smarrig mat också. ja det var hursomhelst mysigt med systerbesök. och ikväll kommer bröderna. jag är ju värsta poppis? va? öhh..

idag har jag jobbat. och imorn ska jag jobba. och på måndag ska jag söka JOBB! om jag får det ska jag skratta en kvart. MED KEX I MIN MUN!!

igår kollade jag och henke på heartbreak hotel. "sätt på oss bakifrååån" HAHA jag dör av skratt på den filmen.
sen åt jag socker tills jag blev hög. då la jag mig i sängen och gnällde och sa "jag ska aldrig mer äta godis.." men jag ändrade mig fort.

NU ÄR MINA BRÖDER HÄR

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback