Utmaningen.

dags för annies utmaning här.. jag kommer inte på så himla mycket underligt med mig..som jag vill skriva här liksom.. men några kan jag erkänna..

1. jag har många förutfattade meningar om folk jag inte vet ett skit om. och jag kan vräka ur mig en massa saker, som jag ångrar sen när jag märker att personen inte alls är så hemsk som den verkade.

2. om jag är ute och går och så ser jag mig om på höger sida, så måste jag alltid se mig om på vänster sida också. och om jag snurrar runt ett varv så måste jag alltid snurra tillbaks åt andra hållet.

3. jag har aldrig solat i ett solarie.

4. jag använder bara deodorant vid festliga tillfällen. och jag har fått för mig att man luktar MER svett när man använder deo, än om man inte gör det.

5. jag tycker synd om allt och alla alltför ofta. om jag tex ska kasta ut en äppelskrutt genom bilfönstret, brukar jag dela den i två bitar så att den får en kompis. annars får jag jättedåligt samvete. det har jag ofta. dåligt samvete.

6. jag har två pappor.

Kommentarer
Postat av: Annie

Gaaah! Vad tokigt det där med höger-vänster snurrar och grejer! Det gjorde jag alltid förut också! Har slutat med det nu men kan fortfarande känns att jag vill snurra tillbaka så det blir jämt... Samma sak om jag tog i nåt med höger hand så måste jag ta i det med vänster också. Kul att du fortfrande är sajko! Kram

Postat av: Annie

Gaaah! Vad tokigt det där med höger-vänster snurrar och grejer! Det gjorde jag alltid förut också! Har slutat med det nu men kan fortfarande känns att jag vill snurra tillbaka så det blir jämt... Samma sak om jag tog i nåt med höger hand så måste jag ta i det med vänster också. Kul att du fortfrande är sajko! Kram

2007-03-11 @ 20:56:12
URL: http://annieds.blogg.se
Postat av: jessica

ja det bästa sättet att sluta va lidande är ju att lägga av med allt! men det är inte lätt alltså... jag kämpar på!

2007-03-11 @ 22:07:39
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: jessica

"Spam?
Vi misstänker att denna kommentar kan vara "spam" Fyll i texten du ser i bilden i nedanstående formulär."
HAHAHA låt mig skriva vad jag vill i MIN EGEN blogg för helvete

2007-03-11 @ 22:08:20
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback