aggressionsproblem

Jävla skitellos. Är ni tröga? Kan ni svenska? Vet ni hur man uppdaterar en hemsida? Snälla i helvete. Sluta skicka räkningar när jag har retunerat tältet som ni kallade bikini, för typ... sju månader sen? Häng med i svängarna liksom. Ja nu är jag riktigt syyyyyyr. Nu tänker jag ABSOLUT INTE beställa ETT ENDA KLÄDESPLAGG från er. Aldrig någonsin! Ni kan ju prova att ta in lite mer av allting så slipper allt som man vill ha ta slut på en kvart ungefär.

Det är skönt att avreagera sig.

Kommentarer
Postat av: Missankre

okej, hur har dagen varit nura? :p
jag vill fortsätta plugga till fastighetsmäklare :$ :) själv ra?
haha jo fin påse :)

Postat av: Bert Lee

Hahah! Där sket ellos en gräslök för vem vill förlora dig som kund? bästa kommentaren ever: ett täl ni kallar bikini, hahaha. jag skrattar så att det kom piss i mina boxers!

2007-05-22 @ 17:24:22
Postat av: jessica

Bert Lee: what kind of boxers is it?

2007-05-22 @ 18:14:00
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback