en kattsvans i vägen

Nu är jag hemma hos My Madelene(´´´´´´´´´´´´.) <- okej. detdär skrev Hilda. Hilda ligger och kurrar och jamar för att få min uppmärksamhet. Snart börjar hon väl bita på naglarna. Jag har aldrig sett en katt som biter på naglarna. Haha. Smultron ligger i soffan och sussar så sött. Nej hon satt visst och glodde på mig hon också...

Söta små katter.

Idag ska jag ragga skjuts hem sen ska jag packa och sen beger jag mig.

Jag och min syster ska baka en prinsesstårta. Farmor trodde inte att jag kunde det. But HELLO who do you think you´re talking to? Hahahahah jag skojar. Seså.

Snart kommer Elma med två hundar också. Herreminge.

Kommentarer
Postat av: Is

Elma är ett fint namn skulle min dotter knunna heta. Ska du leka prinsessa också?

2007-05-18 @ 10:54:23
Postat av: carro

ok, denna kommentar är inte SPAM, eftersom blogg.se verkar tro att jag sysslar med sånt. haha. hursom: smarri med tårta :)

Postat av: jessica

Is: mmmm döp henne till det du ;) Nej det får emma höllas med

2007-05-18 @ 11:06:01
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Missankre

mm :)
jag ska till stan och träffa lite vänner.
ikväll vet jag inte, har du nå planer för kvällen?
kram

2007-05-18 @ 11:08:23
URL: http://missankre.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback