excuses

Tur att jag har en blogg. En bra ursäkt för att INTE gå och sova. I en tom säng. "Men jag måååste ju blogga.."

VAD HETER DU?
Dom flesta kallar mig Jessica. Antagligen för att jag heter så.

HUR SER UNDERKLÄDERNA UT SOM DU HAR PÅ DIG?
Svart och rosa.

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Rihanna - Unfaithful

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Grillade och frös och kollade på en majbrasa. Sen myste jag i soffan med te och Henrik. Sen hade jag sönder en handduk i mikron. Då ville jag grina lite. Men jag grinade i soffan istället. Ynkligt av mig.

HUR DOFTAR DET DÄR DU BEFINNER DEJ NU?
Inget speciellt.

HUR ÄR VÄDRET I BANGKOK JUST NU?
Om jag var där skulle jag berättat.

HUR MÅNGA TALAR DU MED I TELEFON UNDER EN DAG?
Inte många. Högst en. Jag tycker inte om att prata i telefon.

DET ANDRA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS EN PESON MED BRA UTSEENDE??
Hår. Kläder. Skor. Naglar. Jag bryr mig inte?

HUR MÅDDE DU I HELGEN?
Jag var arg en gång och rädd flera gånger. Annars mådde jag väl bra.

VILKEN ÄR DIN FAVORITMACKA?
En macka med kalkon,ost och massa grönsaker.

VAD DRACK DU FÖR ALKOHOLBASERAD DRYCK I HELGEN?
Ingen alls.

HÅRFÄRG?
Brunt. Jag måste tona det har jag sett.

ÖGONFÄRG?
Gröna

VARM SOMMAR I SVERIGE ELLER VARM SOMMAR UTOMLANDS?
Jag vet inte. Kanske bättre om det är varmt i Sverige för här slipper man KACKERLACKOR!!

HUSDJUR?
Ragge för tusan!

FAVORITMÅNAD?
Jag har fortfarande inte någon favoritmånad. Jag har väl bättre saker för mig än att göra en "Min bästa månad lista". Jag önskar allafall att jag hade det..

FAVORITMAT?
Jag vill äta fisk imorn allafall.

SIST DU SOV?
Drömde jag dirty dreams. Och sen vaknade jag och kollade på klockan, då var den typ tio. Sen blundade jag i några minuter och då blev klockan helt plötsligt kvart över tolv!!

FAVORITDAG I ÅR?
26 Maj. Då ska min mami gifta sig!!!

FAVORITHOBBY?
Jag säger ju att jag behöver en hobby! Men vad?

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
JA! Jag skulle aldrig göra det. Tur att jag inte behöver det då. Jag har mitt på det torra sotospeak.

FAVORITLÅT(ar)?
Oasis-Wonderwall. Snow Patrol-Chasing cars. The Fray-How to save a life.

SOMMAR ELLER VINTER?
Snart är det sommar, sen blir det vinter. Vad hjälper det att jag sitter här och väljer en årstid som jag gillar bäst?

KRAMAR ELLER KYSSAR?
Henke är en grrrrym kisser!

ONE-NIGHTSTANDS ELLER BARA HÅNGEL PÅ DANSGOLVET?
Jag röstar nej till både och. Hångel låter så snuskigt och Onenightstand är ju ännu värre. Herregud.

HUR GÖR DJUR?
Som dom vill.

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? INTE SKOLBÖCKER!
Okej. Jag läser inte skolböcker. Kul med en fråga som redan är besvarad liksom.

HUR SER DIN GRÄSKLIPPARE UT?
Jag har ingen.

FAVORITSPEL? INTE DATASPEL!
Det måste varit någon med extremt kontrollbehov som gjort dessa frågor alltså.

KAN DU KISSA PÅ OFFENTLIG PLATS?
Om det är fyra väggar och en dörr på den offentliga platsen så går det bra.

DRÖMPLATS FÖR EV BRÖLLOP?
Kyrkan kanske? Vart ska vi annars gifta oss då?

TYCKER DU ATT DU ÄR ROMANTISK?
Nej. Eller, inte så värst.. Kanske ska skärpa mig.

ETT MOTTO SOM DU LEVER EFTER?
...

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Först ska jag ut och gå morgonpromenad ensam. Sen ska jag vänta på att Henke vaknar, då ska vi ut och gå. Sen ska jag på box med Becca.

VILKEN ÄR DIN KÄRASTE ÄGODEL?
Jag vet inte. Mitt cerat är bra. Och min aloeveragelly.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback