fyra laxar i en laxask

Jahapp. Såattsäga. Jag är fortfarande förkyld. Vi har inga alvedon heller. Men NUUU är det HELG för Henke. Tre nätter med sällskap i sängen. Hur skönt som helst.

Idag ska vi nog äta dendär laxen vi har petat på i två dagar.
i tisdags tog vi fram laxen och potatisen. Henke hade tillochmed skalat en potatis när jag bestämde att jag ville ha kinamat istället. Så vi la in laxen i frysen igen. Och igår tinade vi laxen och så, men sen kom vi på att pizza vore godare och mer passande.

Vi har glömt hur man gör när man tänker ekonomiskt och hälsosamt.

Kommentarer
Postat av: carro

åå smarri med lax. jag vill också ha. men jag ska äta köttbullar. dock hemlagade, inga peck som man handlar som luktar fis. huvva!

Postat av: jessica

hemlagade är det godaste!

2007-05-31 @ 17:44:21
URL: http://jejejessica.blogg,se
Postat av: sara

gravad lax är mitt bästa! :)

2007-06-01 @ 13:16:03

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback