hate on me

Hur tidigt stiger du upp? Jag går inte upp tidigt, jag går upp sent.
Vem/vilka vet mest om dig? Förutom jag själv så vet Henke och Carro mest.
Vad har du på dig just nu? Mina träningskläder.
Vad ska du göra ikväll? Dricka te och se på mina tre favvoritprogram!
Anser du att du är stark? Ja, pappa kallar mig inte för myran längre. Jag har satt mig i respekt!!

Är du seriös? Ibland..
Tycker du om romantik? Ja, det gör jag väl..
Hur många biologiska syskon har du? Jag har 3 syskon!
Vad gör du helst en vardag? Äter, tränar, myser och sover.
Hur många timmar sover du per natt? Öhh..typ 7 sammanlagt.

Vad ser du fram emot? När mina kläder kommer. Och bröllop 1 och 2.
Vilken färg har du på håret? Brunt
Och frisyren, hur ser den ut? Frisyr? Uppsatt i en snodd och tre hårspännen såatt luggen håller sig ur vägen.
Ska du duscha idag? Ja, men inte förns ikväll.
Vad har du för shampoo? Loreal Elvital

Vad är det för veckodag? Tisdag
Är du uppväxt i stan eller på landet? På landet.
Vad åt du senast? Jag drack en smoothie.
Nämn någon du tycker är snygg: Helt otippat: Henke.

Gillar du att laga mat? Ja om jag har lust och är pigg så är det roligt.
Vad har du för skor? För några som jag kan använda utan att få skavsår. Jag har många men jag kan använda tre par. Fyra om man räknar med mina moonboots. Men kul att trippa omkring i dom i sommarvärmen.
Var har du ont? Alltid i min högra ringtå.
Vem är bäst just nu? Jag kan inte svara på det.
Vilket är ditt favoritplagg? Min kjol och mina mysbyxor.

Vad skulle du helst vilja klä dig i? Vilja? Jag klär mig i det jag vill klä mig i.
Favorit affär? Men ja!
Använder du hårspray? Ja, när jag ska träna för att allt ska ligga på plats annars stör jag mig på hårstrån som kittlar i ansiktet.
Favorit filmer? Svenska komedier.
Favorit låtar? Jag lyssnar på Love shine a light just nu och den är bra!

Salt eller socker? Jag avstår från socker. Im good
Är du bra på att måla? Hahaha nej, en dagisunge målar lätt snyggare än mig.
Favoritdoft? Min d&g - light blue parfym är min favorit! Och Mr H luktar jämt gott.. nästan :)
Sommar eller vinter? Hur många gånger ska jag svara på detta..
Vad gör du innan du somnar? Slår på radion och gömmer mig under täcket.

Vem kramade du senast? Henke
Vem pussade du senast? Henke
Vad är sexigt? H e n r i k .
Vad gör dig glad? Efter pumpen är jag glad som fan. Och jag blir glad när mina closest är lyckliga.
Vad skulle du göra om du fick 1 miljon? Ta körlektioner tills jag spydde. Och resa och shoppa.

Favoritalkohol? Champagne och vaniljvodka.
Vad skulle du inte göra för 1 miljon? Våldta någon? Äta larver?
Vad tycker du om ditt utseende? Jag kan inte mycket annat än att acceptera det. I like it!
Varför fyller du i detta? Jag tycker det är kul. Jag har skitmycket annat att göra men....
Har du någon högsta önskan? Ja, men inte bara en.

Vad heter dina husdjur? Han heter Ragge.
Hur vill du bo i framtiden? I ett egenritat, helt nybyggt hus.
Har du körkort och/eller bil? Äh!
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? Jag vill inte vara äldre än 30, det vet jag.
Vilken tro tillhör du? Jag tillhör inte någon. Jag tror på vad jag vill.

Humör just nu? Yr, kissnödig och sugen på att träna.
Favoritgodis? Choklad..smågodis..
Favorit mat? Jag tycker om mat bara.
Sommarplaner? Jobba och åka i Sunes båt.
Hur många kuddar sover du med? 2

Morgon- eller nattmänniska? Inte vet jag..
Sparare eller slösare? Jag har några enkronor i sparburken.
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja han ligger i sängen och sover.
Älskar du henne/honom fortfarande? Yes
Har du några homosexuella vänner? Jocke är bög.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? För vissa är det så för andra inte.
Bio eller promenad? Promenad.
Är du kittlig? Ja, det är mest störigt när folk ska kittlas.
Rädd för insekter? JA!!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig. Lätt. Men det sa jag förut.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Inte igen.
Vad gör du om du får hicka? Hickar tills den slutar.. Carro kan faktiskt få den att sluta.
Berätta om ett roligt minne? Tragiskt. Kan inte komma på något.
Vad gör dig arg? En massa saker.
Vad beundras du av? Folk som kan en massa saker.

Kommentarer
Postat av: Emma (:

vem fan har du snott den där av nu då? ;D

Postat av: jessica

Emma: Isabelle. inte av dig allafall :)

2007-05-08 @ 12:49:16
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

Ahh.. du har ändrat lite i frågorna.. :D

2007-05-08 @ 12:50:41
Postat av: jessica

Isa: vaddå?

2007-05-08 @ 12:54:46
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Jamilla

Jag tänkte kopiera och göra hela raddan jag med.. Men kom att jag nog inte har tid. Kanske ikväll =) Såna är ju kul!

2007-05-08 @ 13:46:57
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: jessica

Jamilla: klart du ska! roligt att läsa,

2007-05-08 @ 13:59:22
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback